9500 promotieartikelen naar 13 locaties… en nu?
Een klant kreeg een zending aan van 19 kartons met 9500 promotieartikelen. Deze moest opgesplitst en geleverd worden op 13 locaties in België en Luxemburg. Hoe begin je daaraan?
Wij hebben deze items uitgeladen, terug verpakt in andere dozen, van het juiste label voorzien per bestemming en vervolgens uitgeleverd. Deels werd dit geleverd door onze Sprinterdienst in speciale rondes die we voor de klant hadden opgezet. Zo konden we de leveringen extra personaliseren.
Indien een meerwaarde voor de klant, personaliseren wij onze koeriers met met reclame: een petje, een jas… Zo maakt u nog meer indruk in uw ‘last mile delivery’. Wij kunnen de koerier ook bepaalde instructies meegeven of een specifieke boodschap laten meedelen aan de ontvanger. Voor de meer afgelegen gebieden van dit project hebben we beroep gedaan op de netwerkoplossing van één van onze partners.
Alles werd uitgevoerd binnen een afgesproken budget en timing. Ook heeft de klant elke levering gedetailleerd kunnen volgen op ASX-online.
Zo ‘ontzorgen’ we onze klanten en kunnen zij zich focussen op hun core business. Denk bij uw volgende logistieke uitdaging ook even aan ASX-IBECO. Misschien hebben wij voor u wel een pasklare, efficiënte en professionele oplossing! Contacteer ASX-IBECO om samen de mogelijkheden te bekijken.